Gast Geplaatst: 15 oktober 2006 Geplaatst: 15 oktober 2006 Na te lezen dat van Astra 2 enkele zenders zijn gewijzigd, was de vraag of ik ook alleen die zenders kan wijzigen in de TF4000pvr. Bijvoorbeeld realityzone+1 is veranderd. Of moet ik alles opnieuw laten zoeken.
Gerdy Geplaatst: 15 oktober 2006 Geplaatst: 15 oktober 2006 Specifieke vragen over een specifieke ontvanger worden beter gesteld in "zijn" specifiek forum! Daarom verplaatst naar "Topfield"... Gerdy
WPW Geplaatst: 15 oktober 2006 Geplaatst: 15 oktober 2006 Dat kan, effe uitzoeken naar welke TP rz+1 is verhuist, de TP handmatig inscannen en dan de zender(s) verplaatsen naar waar je wilt, kan allemaal met de AB. (note: rz+1 zit nu op een vrij zwakke vertikale TP, scannen met bewolking: dan kan je soms niks vinden maar bvb. vandaag moet het lukken) gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 15 oktober 2006 Geplaatst: 15 oktober 2006 Als ik een nieuwe TP toevoeg ben ik dan de oude reeds bestaande zenders op astra2 kwijt. Weet nog niet allemaal hoe en wat, ben immers nog een beginner.
WPW Geplaatst: 15 oktober 2006 Geplaatst: 15 oktober 2006 Nee je kan er rustig 1 toevoegen zonder wat kwijt te raken (tenzij je aan het maximum TP's zit, ben er zelf nog niet tegenaan gelopen) gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen