bmw rijder Geplaatst: 15 oktober 2006 Geplaatst: 15 oktober 2006 Hallo, is het mogelijk om de uitgang die op een voeding zit aan de achterkant van de pc uit en aan te laten schakelen, als xp opstart en wordt afgesloten? Is het misschien ergens in te stellen in xp of in het bios? Mijn vriendin heeft nu ook een tft scherm, maar er zit geen schakelaar op om de 230 volt uit te schakelen, alleen een tiptoets knopje. Er blijft dan altijd spanning op de trafo staan, kan op zich geen kwaad maar toch liever niet. Ik weet niet wat het merk is van de voeding, maar het moederbord is een MSI KT3 ultra. Pentium 3 1150 mhz Groeten van Martin. Groeten van Martin.
raptor Geplaatst: 15 oktober 2006 Geplaatst: 15 oktober 2006 nee dat is niet mogelijk en de huidige voedingen hebben de aansluiting voor de monitor al helemaal niet. de monitor gaat vanzelf in powersave mode,wil je ze toch helemaal uit hebben koop dan een stekkerblok met schakelaar.
Ome Merde Geplaatst: 16 oktober 2006 Geplaatst: 16 oktober 2006 het continu schakelen van de voeding is zelfs "slecht" te noemen (na verloop van tijd) merDe deze ruimte is te huur
bmw rijder Geplaatst: 16 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2006 Het lijkt mij juist beter om de monitor helemaal spanningsloos te maken als je hem niet gebruikt. Mijn vriendin heeft de pc alleen sávonds een paar uur aanstaan, als je hem nou tien keer op een dag aan en uit zet, dan kun je hem beter standby laten staan lijkt mij. Maar verder bedankt voor de info. Groeten van Martin. Groeten van Martin.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen