Noolman Geplaatst: 16 oktober 2006 Geplaatst: 16 oktober 2006 Ik heb recentelijk een home cinema set gekocht. Volgens de handleiding kan ik een satellietontvanger aansluiten via een rood/witte tulpkabel op de surround set. Als ik dit doe bij mijn topfield krijg ik alleen maar ruis. Als ik de audio aansluitingen van de topfield zelf gebruik die vastzitten aan de scart krijg iki ook ruis. Iemand ervaring hiermee?
Gast Henri Aalten Geplaatst: 17 oktober 2006 Geplaatst: 17 oktober 2006 Ik heb deze gewoon met de tulpstekkertjes aangesloten, rood en wit. heb je wel het volume op de afstandsbediening aanstaat, druk eens rechts van de OK toets, op v+ Later heb ik, mits je versterker dit aankan via de Optical aansluiting zie achterkant van je Topfield dat kleine vierkante zwarte stekkertje. Werkt nog beter, hierbij heeft de volume op de afstadsbediening geen invloed.
Gast Geplaatst: 28 oktober 2006 Geplaatst: 28 oktober 2006 Bij veel Home-Cinema set`s moet je ook nog even aangeven op welke manier je extern apparatuur aansluit. Kijk in de handleiding van je Home-Cinema set.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen