blitzteam Geplaatst: 16 oktober 2006 Geplaatst: 16 oktober 2006 Ik ben mijn cd rom van windows 2000 ( legale versie ) naar de eeuwige jachtgronden geholpen. Het probleem is nu, dat ik door een misverstand alles kwijt ben op mijn harde schijf. opnieuw installeren gaat niet, want mijn cd rom met windows 2000 is onbruikbaar. heeft iemand misschien een tip voor me, hoe ik aan een nieuwe legale versie kan komen van windows 2000 of windows 98 SE. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
The Librarian Geplaatst: 17 oktober 2006 Geplaatst: 17 oktober 2006 Is het niet zo dat je wel gebruik mag maken van een kopie van de cd-rom, of een kopie van de cd-rom van iemand anders. Zolang jij je eigen licentiecode gebruikt is het toch een legale installatie??
Thomas2000 Geplaatst: 17 oktober 2006 Geplaatst: 17 oktober 2006 Klopt volgens mij. Zorg wel dat je de goede versie download want anders werkt je productcode niet (dat heeft xp tenminste). Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
WPW Geplaatst: 17 oktober 2006 Geplaatst: 17 oktober 2006 Je kan MS ook bellen met dit probleem en MS kan best bereid zijn om de CD te vervangen als je kan aantonen dat het een egte is. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen