Ga naar inhoud


Tele 2 Voetbal via Digitenne voor 6 euro, wat doet CDS? [oud topic]


Gast

Aanbevolen berichten

Klik:

Citaat:
Internetaanbieder Planet Internet, onderdeel van Koninklijke KPN nv, brengt vanaf donderdag 30 november de kanalen van Tele2 Voetbal met live-voetbalwedstrijden uit de Eredivisie online. Dit meldt KPN donderdag.

 

Voor vier euro per weekend kan iedereen in Nederland via Planet Internet alle wedstrijden in de Eredivisie live volgen. Ook is er de mogelijkheid om tijdens en na de wedstrijden te chatten met andere voetbalfans. Direct na de livewedstrijd worden op de kanalen van Tele2 Voetbal interviews met spelers en trainers uitgezonden.

 

KPN en Tele2 sloten 8 september jongstleden een distributieovereenkomst over de doorgifte van de eredivisie-uitzendingen van Tele2 via twee digitale televisieproducten van KPN, Digitenne en Mine, die in oktober van start ging.

 

Op basis van deze overeenkomst kan KPN gebruikmaken van de live-eredivisiecontent van Tele2, dat op zijn beurt gebruik mag maken van de infrastructuur van KPN.

 

Bron: http://www.beurs.nl/nieuws/artikel.php?id=181732&taal=NL

 

 

€16 tot €20 per maand op basis van Pay per weekend zonder contracten...

 

CDS raakt steeds verder achterop met hun aanbod

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als ze de prijzen zo laten moeten ze minstens wel een 2e of een 3e zender erbij doen vind ik.

Verder is het ook zonde dat er op zondag maar 1 of 2 wedstrijden live uitgezonden worden ipv de 3 die vaak vorig seizoen te zien waren.

 

Misschien een ideetje voor Canal Digitaal ? :

AjaxTV, PSVTV en FeyenoordTV worden sinds kort geloof ik doorgegeven bij KPN en waarom maken ze geen akkoordje dat ze het ook door mogen geven en dan zie je de wedstrijden van Ajax, PSV en Feyenoord op hun eigen zender en de rest op de Tele2 Voetbalzender die nu bestaat.

Moet je wel 3 nieuwe kanalen erbij nemen maar misschien is dat dan weer intressanter voor 20 euro per maand ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Als ze de prijzen zo laten moeten ze minstens wel een 2e of een 3e zender erbij doen vind ik.
Verder is het ook zonde dat er op zondag maar 1 of 2 wedstrijden live uitgezonden worden ipv de 3 die vaak vorig seizoen te zien waren.

Misschien een ideetje voor Canal Digitaal ? :
AjaxTV, PSVTV en FeyenoordTV worden sinds kort geloof ik doorgegeven bij KPN en waarom maken ze geen akkoordje dat ze het ook door mogen geven en dan zie je de wedstrijden van Ajax, PSV en Feyenoord op hun eigen zender en de rest op de Tele2 Voetbalzender die nu bestaat.
Moet je wel 3 nieuwe kanalen erbij nemen maar misschien is dat dan weer intressanter voor 20 euro per maand ?


En waar moet CDS op korte termijn die ruimte voor drie kanalen vandaan halen...
Die clubkanalen zijn bovendien van KPN, hier worden helemaal geen live wedstrijden op uitgezonden, dat is alleen op Tele 2. Als tele 2 het zou willen zouden ze op hun ene kanaal wat ze hebben continue alle wedstrijden van de week kunnen herhalen, maar zelfs dat willen ze niet. Ook het feit dat er geen lunchwedstrijden meer zijn, en de satelliet abonnee dus nog maar 2 in plaats van 3 exclusieve live wedstrijden te zien krijgt voor haar €20 per maand met een jaarabo is op geen enkele wijze gecommuniceerd of verdisconteerd. Ze willen ook het tarief niet verlagen (anders waren ze er al lang uitgeweest met CDS), ze willen helemaal niets, en vooral weinig sat abo's.

Tele 2 heeft vast in de deal met KPN staan dat het satelliet tarief niet verlaagd wordt, anders heeft KPN nog geen concurrentievoordeel. CDS moet dit niet pikken en gewoon Tele 2 inwisselen voor Sport1 2, in plaats van haar abonnee's te laten uitbuiten...

Tegen deze (relatieve) voorwaarden biedt CDS beter helemaal geen live eredivisie aan, als snap ik dat je vanuit Spanje dat anders ziet...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een goed idee voor Canal Digitaal is de oplossing van "Arena"... Op 1 transponder themazenders aanbieden (discovery enzo in ons geval) en als .Tele2. -en/of- Sport-1 meerdere kanalen nodigt heeft deze capaciteit ff "lenen" van een themazender... Dit lijkt me een goede betaalbare oplossing. Zeker als het ook nog op 23 oost gebeurd.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

op zich wel een goed idee, want waar Sport1 2 en 3 nog wel regelmatig gebruikt zullen worden zijn volgens mij 7 en 8 alleen tijdens de eerste ronde van de Championsleague 2 uur per speeldag nodig.

 

Kanalen als de Discovery sub-thema's en de Nederland 4 zenders kun je best een paar uur missen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...