Gorefest Geplaatst: 20 november 2006 Geplaatst: 20 november 2006 Ja je moet hem dan op YUV instellen in het user menu. En inderdaad een scart > component kabel. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Bas v/d Post Geplaatst: 21 november 2006 Geplaatst: 21 november 2006 Gisteren langs professionele hifi winkels geweest en alle 4 zeggen ze hetzelfde: "Nee meneer, dat gaat niet werken, 99% zeker dat het niet werkt" Nou, ik heb een kabeltje zelf gesoldeerd van scart naar YUV en de echostar ingesteld op YUV, alles aangesloten op mijn onkyo EN......... Draaien als een trein, echt super heel groot verschil als composiet. De verkopers van tegenwoordig weten echt bijna niets meer, er was zelfs 1tje die vertelde dat er geen scart naar s-vhs kabel bestond, toen ben ik lachend de winkel uitgelopen. Maar ja, alles draaid bij mij en ben zeer tevreden over het beeld en geluidskwaliteit. Ook de nieuwe firmware versie van clarkebeld draaid ook super! Visiosat Bi-Satellite G4, Smart Wi
Gorefest Geplaatst: 21 november 2006 Geplaatst: 21 november 2006 Hehe die verkopers weten echt niets! Vind het altijd leuk om moeilijke vragen te gaan stellen bij bijvoorbeeld MM of BCC. De antwoorden die je dan krijgt zijn echt hilarisch. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Nop01 Geplaatst: 22 november 2006 Geplaatst: 22 november 2006 Op zich werkt YUV prima, maar toch vind ik de beeldkwaliteit op RGB een stuk beter. Ben ik de enige? Tuner 1: Clarketech ET10000Tuner 2: DM800HD seTV : Samsung UE55JS9000
Gorefest Geplaatst: 23 november 2006 Geplaatst: 23 november 2006 Heb je wel een speciale kabel dan? Kan je TV wel YUV aan dan? Zoniet heb je gewoon composite signaal (CVBS) Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen