Gast Geplaatst: 18 oktober 2006 Geplaatst: 18 oktober 2006 Beste professionals, Ik ben bijna 1 jaar tevreden bezitter van inverto 7000pvr. Ik heb gisteren fabrieksinstellingen voorprogrammeerde lijsten gebruikt om te proberen Nederlandse zenders netjes achter elkaar te krijgen, nu ben ik alle zenders kwijt. Ik moet alles opnieuw instellen. Via forums kom ik niet aan info.Ik ben al 2 dagen bezig om mijn zenders terug te zetten. Nederlandse zenders kan ik niet vinden. Mijn configuratie: inverto 7000pvr inverto duo blok twee koppen 1 uitgang voor astra en hotbird 60 cm schotel naar tuner1 Andere enkel koppig lnb met 100cm schotel op turksat gericht. Naar tuner2 Ik heb geprobeerd ; Tuner 1 primary diseq 1,0/A/0 astra 1,0/B/0 hotbird Tuner 2 no diseq voor turksat als ik op kanalen laat zoeken vindt hij alleen hotbird zenders Als ik zelf transponder van Nederlandse zenders toevoeg kan hij geen kanalen vinden ook sommige Turkse kanalen niet. Hoe kan ik mijn inverto instellen zonder dat ik 1 uur terug naar de winkel moet rijden. Bedankt.Ben
Gast Geplaatst: 18 oktober 2006 Geplaatst: 18 oktober 2006 Volgens mij moet je voor een monoblock MINIdisc gebruiken als primairy.
Gast Geplaatst: 18 oktober 2006 Geplaatst: 18 oktober 2006 Bedankt voor de reactie Biggie. Ik heb toch naar vinkel gebeld. Ze zeggen dat ik niet 1 lnb op 1 ste tuner 2 de monoblok lnb op 2 de tuner aansluiten.dat 1 tuner voor kijken is 2 de tuner voor opnemen anders zal het conflict veroorzaken. Ik heb hele jaar met zelde configuratie gewerkt. Hoe kan dat ik kon en opnemen en kijken. Weet iemand wat het beste is voor mij configuratie boven.hebben zij nou gelijk? Ik heb opnieuw fabriek instellingen en zoeken gedaan,rtl 4 en rtl 5 gevonden maar ned 1 ned2 ned3 transponder heb ik nog steeds niet. transponder wordt niet gepakt. Wat kan ik nu doen? Ik wil liever nieuws op ned 1 kijken beter dan rtl4 nieuws. Bedankt,Ben
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen