Gast Geplaatst: 18 oktober 2006 Geplaatst: 18 oktober 2006 Hmm, ik heb vandaag maar eens geprobeerd om connectie te maken naar mn radegast server dmv CCcam en niet MGCamd. Gebruik makend van Highland v2.11. Hoe update ik op een goede manier de CCcam naar v1.3.0? Ik probeer de capmtserver file naar de /var/emu/ map te uploaden en krijg een vage permissie error. Het lijkt er ook op alsof de capmtserver file die er al staat een soort shortcut is. Hij is ook maar 16bytes groot. Verder heb ik de CCcam file overschreven met de laatste versie. Uiteindelijk heb ik de, op een shortcut lijkende file maar verwijderd en de capmtserver file geupload en chmod en daarna de config aangepast. Heb een radegast server dus de #R regel toegevoegd. Ik heb nu beeld, totdat ik naar Talpa zap. Dan gaat het beeld op zwart. en komt ook niet meer terug totdat ik CCcam herstart. Soms als het beeld dan zwart is en ik zap dan terug naar talpa heb ik daar ineens wel beeld, maar nog steeds op de andere zenders niets. Raar. Iemand een idee? Update: Ook zie ik op de website op poort 16001 bij Servers dat hij maar max. zn 5 min ge-connect blijft en dan volgens mij opnieuw connectie maakt. Althans ik zie bij "Connected" maar max. een waarde van ong. : 00d 00:05:50 en dan springt hij weer op 00d 00:00:00
Gast Geplaatst: 20 oktober 2006 Geplaatst: 20 oktober 2006 Update: Het probleem met de Talpa zender heeft zichzelf opgelost. Het is nu gewoon weg en Talpa werkt nu ook weer. Ik merk wel dat de EPG volgens mij niet meer ge-update wordt. Iemand die hier ook last van heeft met CCcam?
robbedoeske Geplaatst: 20 oktober 2006 Geplaatst: 20 oktober 2006 Zowel met Mgcam CCcam en gbox is de Epg niet up to date
Gast Geplaatst: 20 oktober 2006 Geplaatst: 20 oktober 2006 Nou, met MGcam had ik er geen problemen mee in de Highland 2.11 versie. Deze werkte zeer goed, klopte en was altijd up-to-date. Update: Wat ik ook merk is dat met CCcam de SoftCam.Key file wel werkt, en met MGcamd niet. Wat kan dit nou weer zijn. Zal de config eens doorspitten.
Gast Geplaatst: 20 oktober 2006 Geplaatst: 20 oktober 2006 De config lijkt helemaal goed te staan, maar met CCcam gaat D+ wel open met MGcamd niet. Het lijkt er dus op alsof hij SoftCam.Key niet leest. Ik hoef hierin toch niets te veranderen als ik wissel van EMU? Update: Als ik in telnet kijk naar de mgcamd, zie ik dat hij alleen naar Conax.key zoekt. Code: Box type: relookConax.Key: No such file or directory Hij kijkt niet eens naar SoftCam.Key. Dat terwijl het pad wel goed in de config file staat en ook enabled is.
tram4 Geplaatst: 23 oktober 2006 Geplaatst: 23 oktober 2006 siroj of iemand anders ,kan er iemand uitleggen hoe ik de file Cccam update ? in de Highland image,en dit graag stap voor stap ?,of wat moet ik doen ik heb vele kanalen zwart . Thanx.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen