Gast Geplaatst: 18 oktober 2006 Geplaatst: 18 oktober 2006 Hallo iedereen, Heden avond en ook de afgelopen avond waren er op de transponder van Canal+ Frankrijk (11856 V 27500) een paar zenders fta oa een sportzender en filmzender. maar als ik kijk op de site van king of sat staat er helemaal niet dat er een paar zenders op die transponder fta zijn! Klopt het altijd wel wat er op kingofsat staat?? Ik had hier mn twijfels over. wknol
Gast Geplaatst: 18 oktober 2006 Geplaatst: 18 oktober 2006 Geen idee...weet wel dat er bepaalde FTA uitzendingen op zijn, dagelijks!
Gast Geplaatst: 18 oktober 2006 Geplaatst: 18 oktober 2006 Er zijn inderdaad dagelijks FTA uitzendingen van bepaalde programma's. Meestal duren die niet meer dan 1,5 uur. Heb je de ganse avond de mogelijkheid te kijken ? Greets
Gast Geplaatst: 20 oktober 2006 Geplaatst: 20 oktober 2006 Heb ik inderdaad ook gehad! Vond dit ook al een beetje vreemd want er stond wel een kaartje bij het overzicht, dat betekend dus dat je er een smartcard voor zou moeten hebben.. maar toch kon ik kijken, ik dacht ook al, huh :S
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen