Gust Geplaatst: 19 oktober 2006 Geplaatst: 19 oktober 2006 Hi Tot voor enkele dagen kon ik Exporer opstarten wanneer in een e-mail een site was aangegeven Ik weet niet wat er veranderd is ,maar nu moet ik doormiddel van copy en paste het site adres in de adresbalk van Explorer plaatsen om de site te openen Ben eigenlijk een leek op PC gebeuren Wie kan me helpen? groetjes gust
Thomas2000 Geplaatst: 19 oktober 2006 Geplaatst: 19 oktober 2006 Druk de ctrl er eens bij in. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
jalza Geplaatst: 19 oktober 2006 Geplaatst: 19 oktober 2006 Kijk bij beveiliging in outlook expres wat daar aangevinkt staat. start outlook kies extra en kies beveiliging Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
Gust Geplaatst: 19 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2006 Hi Jullie beide Bedankt voor de reactie's @Thomas2000 De truk met Ctrl toets had ik reeds eerder uitgeprobeerd maar helaas @jalza De beveiligings instellingen staan op de PC identiek als op een ander PC waar ik Explorer wel kan aanspreken vanuit Outlookexpress Heb dan maar een systeemherstel gedaan en zowaar alles werkt terug als vanoud's toch bedankt grtjs gust
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen