Gast Geplaatst: 4 november 2006 Geplaatst: 4 november 2006 Citaat: Citaat: Volgende week komen er zo'n 8 tot 15 hdmi kit's naar nederland . Heb vorige week het ding nog zien draaien en was zeer onder de indruk . Heb er de wave T90 voor moeten maken . Twin tuner werkte perfect ! Tuner een wave T90 en tuner 2 draaibaar via moter. Gewoon door elkaar te gebruiken . Opnemen was geen probleem meer , de dvd heb ik niet zien werken , dus hoever het daar mee is ?? cs geen probleem elk protocol pakt i (op CCcam na meen ik) Ben beniewd volgende week dan gaan we kijken hoe hij het doet op de hd zenders via hdmi ! Die reel is toevalig ook de eerste die we ombouwen . ron je mag van mijn gerust mee komen kijken . ik zie hem dan ook voor het eerst via de hdmi kit werken . Ik ben benieuwd En totaaltje2 heb je HDMI al getest ?? Ney helaas nog niet . Der zijn wat anderen dinge tussen gekomen . Ze zouden vorige week mee moeten komen met een zending , maar die is verschoven naar als goed komt het deze week goed ! Ik laat het meteen weten !!!
Its_Johan Geplaatst: 6 november 2006 Geplaatst: 6 november 2006 Ik zou graag een keuze willen maken tussen de reelbox of de dreambox en aangezien hier geen apart forum is over de reelbox, kan iemand mij, indien nodig per PM, naar een reelbox forum verwijzen om er wat meer over te lezen. Ik ben niet bekent met LINUX, is het dan toch de moeite om aan zo een box te beginnen ? ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat. Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen