Gast Geplaatst: 21 oktober 2006 Geplaatst: 21 oktober 2006 De laatse weken loopt op mijn Topfield 4000 het geluid niet syncroon. Het probleem doet zich voor als ik ongeveer 15 minuten naar één zender kijk. Zodra ik switch van zender, is het probleem weer opgelost. Zijn er meer mensen met dit probleem en hoe valt dit op te lossen. Laatse firmware Aston 2.09 Topfield 27-4-2006 TF-JPC-4.58.83
WPW Geplaatst: 21 oktober 2006 Geplaatst: 21 oktober 2006 Dual decoding aanstaan? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Freddy Hooge Geplaatst: 21 oktober 2006 Geplaatst: 21 oktober 2006 Ik heb inderdaad hetzelfde probleem. Ook TF4000pvr. Zowel op gecodeerde als niet gecodeerde zenders. Het gebeurd vooral tijdens een opname, en als je ff switcht loopt het weer een poosje sinchroon. Wat word er met dual decoding bedoelt? Ik neem aan de aston module? Ik werk met de matrix revolutions cam met ucas v3.1
WPW Geplaatst: 21 oktober 2006 Geplaatst: 21 oktober 2006 Dat bedoelde ik met de aston ja, heb een dragon en heb daar zeldzaam last van. Met opnames moet je effe op pause drukken en dan play. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 22 oktober 2006 Geplaatst: 22 oktober 2006 Ik heb even gekeken of ik een instelling tegen kwam voor wat betreft dual decoding. Ik kwam alleen niks tegen.
WPW Geplaatst: 22 oktober 2006 Geplaatst: 22 oktober 2006 Binnen de settings van de aston niet de topfield, via CI menu. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 23 oktober 2006 Geplaatst: 23 oktober 2006 Ik heb het geprobeerd via het CI menu van de Topfield. Ik kom echter geen instelling tegen voor wat betreft dual decoding. Alleen algemene dingen zoals taal etc. Doe ik iets niet goed?
Gast Geplaatst: 23 oktober 2006 Geplaatst: 23 oktober 2006 De 4000 ondersteunt geen dualdecoding. Volgens mij is het dus nergens in de menu's te vinden. Ik heb er vorig jaar ook al eens naar gezocht maar volgens mij zit het er gewoon niet in.
WPW Geplaatst: 23 oktober 2006 Geplaatst: 23 oktober 2006 De aston ondersteunt het wel, kan zijn dat de 4000 dit niet toont, maar als het aanstaat kan het toch voor problemen zorgen. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen