Fredo Geplaatst: 21 oktober 2006 Geplaatst: 21 oktober 2006 Hallo ik heb net een overstap gemaakt naar fiberworld nu openen een aantal site's niet meer cookie weggooien heb ik al geprobeerd alles leeg op een kale pc met een schoone linux er op en dezelfde site's gaan niet open log ik in op de wifi van de buurman dan opent die site wel weet iemand een oplossing dit moet een instelling zijn modem is eenCopperjet1616-2p(PSTN) met vois die nog niet is geactiefeerd Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Inca Geplaatst: 22 oktober 2006 Geplaatst: 22 oktober 2006 Probeer eens andere dns-servers in te stellen. Het ligt niet aan het modem want je kunt wel op internet komen.
EL PIÑO Geplaatst: 22 oktober 2006 Geplaatst: 22 oktober 2006 Wat doet een traceroute (Start -> Uitvoeren -> cmd -> tracert sitenaam) naar die site? Wordt die netjes voltooid of worden er time-outs gegeven? Daarnaast, om wat voor sites gaat het? Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen