Skysurfer Geplaatst: 21 oktober 2006 Geplaatst: 21 oktober 2006 Wie heeft een driver voor een Linksys WPC54G Wlan card om onder Vista te werken? Skysurfer
jeevanhoof Geplaatst: 22 oktober 2006 Geplaatst: 22 oktober 2006 hoi, heb ja al de XP driver geprobeerd? Mijn Edimax usb stick deed het zonder probleem onder Vista. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
puk5600 Geplaatst: 22 oktober 2006 Geplaatst: 22 oktober 2006 veel drivers zijn er nog niet voor vista deze zullen in de loop der tijd wel komen. ik heb ook geen geluid op vista omdat er nog geen driver voor de onboard geluidskaart is.
Skysurfer Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2006 De kaart wordt wel gezien door Vista want hij staat gewoon onder Devices bij Network adapters. Alleen als ik de de Configuratietoepassing start zegt deze dat de kaart inactief is. Vista zegt ook dat er insufficient sources zijn (onvoldoende bronnen) en dat ik contact met Microsoft moet opnemen. Ik heb wel een losse USB-Wlan adapter van Asus en die doet het wel. Het probleem zit waarschijnlijk in de PCMCIA-drivers. Skysurfer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen