oldebroek Geplaatst: 22 oktober 2006 Geplaatst: 22 oktober 2006 Af en toe is er licht in een oranje led op de voorkant (deze zit boven de groene led die altijd licht geeft als de TF aanstaat en blinkt als je de ab gebruikt.) Iemand enig idee wat dit is/veroorzaakt, moet even van de stroom af om de oranje led uit te krijgen. Groet JR Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
FNONAMUS Geplaatst: 22 oktober 2006 Geplaatst: 22 oktober 2006 Heb ik soms ook, geen idee waar het voor dient... ;-) Todays dummy is tomorrows expert!
mrbeegee Geplaatst: 22 oktober 2006 Geplaatst: 22 oktober 2006 Met het satellietknopje kan je dit aan en uit zetten. Je kan hierdoor switchen tussen normale tv en satelliet-tv. TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer; 2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;
oldebroek Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2006 Hoi, Even voor de voledigheid: heb hiernaar gezocht op sat4all en weet dat dit het sat/tv lampje is weet ook zeker dat ik die knop nooit gebruik op de ab.(Heb dan ook geen antenne aan mijn tv alleen scart van de TF) Kan de tv deze ook aansturen? of een tap (gebruik alleen blueline en 3pg op het moment.) Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
winwiz Geplaatst: 22 oktober 2006 Geplaatst: 22 oktober 2006 Het is de aanduiding van een door lus van de tweede scart aansluiting. Ik zelf heb daar bijvoorbeeld mijn digitale kabel tuner op aangesloten. Als de Topfield uitstaat wordt deze automatisch doorgeschakeld naar de (normale) Scart uitgang. Ik kan dus ook handmatig even op de kabel kijken als de Topfield aanstaat, of als ik iets opneem vanaf satelliet en iets anders wil kijken wat alleen op de kabel zit. Bediening is met het middelste knopje van de bovenste rij waar een schotel antennetje opstaat. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
oldebroek Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2006 <<Het is de aanduiding van een door lus van de tweede scart aansluiting>> Betekend dit dat mijn DVD speler/recorder die op scart 2 staat (meestal uit)dit veroorzaakt? Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
winwiz Geplaatst: 22 oktober 2006 Geplaatst: 22 oktober 2006 Zou kunnen, ikzelf heb nooit ondervonden dat hij door mijn kabeldecoder omgezet werd. Maar wat maak je je druk, 1 x op het "schoteltje" op je afstandsbediening drukken en je kijkt weer satelliet Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen