JohnO Geplaatst: 22 oktober 2006 Delen Geplaatst: 22 oktober 2006 Hoi Op een of andere wijze komt mijn systeemklok 2 keer voor in mijn taakbalk 1 keer met de 24 uurs tijd 1 keer met de 12 uurs notatie. beetje lastig. Wie weet waar ik de tijdinstelling voor de 12 uursversie uitschakel. Ik wil wel de 24 uurs notatie behouden. Onder taakbalk bij de optie aanpassen of het vinkje voor de vraag tijd weergeven weghalen helpt niet. Ze zijn dan beiden uitgeschakeld. Wie weet raad? Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gigantaandemuur Geplaatst: 22 oktober 2006 Delen Geplaatst: 22 oktober 2006 Klik met rechts op de klok met 12 uurs weergave. Ga naar tijdzone en zet m op hetzelfde als de andere klok amsterdam .enz. Dan reboot je pc als het goed is krijg je nu een klok met 24 u "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnO Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2006 dank voor de tip. Ik heb wellicht niet goed uitgelegd wat er aan de hand is Ik heb niet 1 x maar 2 x de tijd in beeld dus 14:30 en 02:30 naast elkaar. OOK de 24 uurs optie heb ik in beeld Ik wil ALLEEN de 24 uurs optie en de 12 uurs optie uitschakelen. tijdzone helpt alleen als je in een andere tijdzone zit dan waarin wij leven Je taakbalk aanpassingen zitten in het register. Dus das iets geheel anders Gelukkig heb ik het format gevonden en uitgeschakeld De opties zitten diep in het register ingebakken Maar heb het weer helemaal zelf opgelost Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard - (GTB) Geplaatst: 23 oktober 2006 Delen Geplaatst: 23 oktober 2006 Kijk een bij je regionale settings, daar kun je ook een boel dingen zoals tijd weergave instellen Groetjes, Gerard (GTB) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen