holles Geplaatst: 23 oktober 2006 Geplaatst: 23 oktober 2006 Weet iemand een site waar ik de maximale snelheid van ADSL (2) kan zien in combinatie met de afstand tot de centrale? Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
MagicOnline Geplaatst: 23 oktober 2006 Geplaatst: 23 oktober 2006 afstand tot de centrale bereken : http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/postcodecentrale.cfm Grafiek dan weet je wat je ongeveer kan halen, mits je goed koper hebt! CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
EL PIÑO Geplaatst: 23 oktober 2006 Geplaatst: 23 oktober 2006 Wat is je postcode (eventueel via PM) dan kan ik het wel ff voor je checken. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
holles Geplaatst: 24 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2006 zie PM Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
holles Geplaatst: 24 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2006 Heb je ook een gedetailleerder plaatje. Ik zit op 2500 meter van de centrale maar kan bv niet zien of de maximale bandbreedte 4 of 6 MB is. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
EL PIÑO Geplaatst: 24 oktober 2006 Geplaatst: 24 oktober 2006 Maximale bandbreedte zal ongeveer 8Mbit zijn op ADSL2+, maar ook 10Mbit is (met goede bekabeling niet uitgesloten). Bij bijv. BBNed is dat sowieso het hoogste abonnement dat je kunt aanschaffen. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
holles Geplaatst: 24 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2006 Even een bijkomstig vraagje. Volgens mij biedt BBNed ADSL en ADSL-2 aan. Hoe kan ik zien welke van de twee er bij een provider aangeboden wordt, of is dit adres afhankelijk? Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
EL PIÑO Geplaatst: 24 oktober 2006 Geplaatst: 24 oktober 2006 Over het algemeen zal er, als je centrale helemaal gemigreerd is naar ADSL2+, altijd ADSL2+ geleverd worden (dus ook bij lagere abonnementen). Bij verbindingen >=10Mbit kan het sowieso niet anders natuurlijk. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen