YUGI Geplaatst: 23 oktober 2006 Geplaatst: 23 oktober 2006 mijn computer voeding is stuk gegaan dikke vonk uit de voeding kan ik deze nog repareren of een nieuwe kopen. gr
gerrit B Geplaatst: 23 oktober 2006 Geplaatst: 23 oktober 2006 Een nieuwe kost vaak maar 25 tot 35 euro, (bij de kringloop vaak nog veel minder) daarom is repareren meestal niet zo zinvol. Zaak is natuurlijk wel om, voordat je de nieuwe voeding plaatst, te bepalen of de voeding zo maar stuk is gegaan of doordat er ergens iets fout is gegaan in de rest van de computer. Het zou nl. zonde zijn om en nieuwe voeding te plaatsen en dat hij na het aansluiten meteen weer rookwolken geeft. suc6 Gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Jan Ambers Geplaatst: 23 oktober 2006 Geplaatst: 23 oktober 2006 Even checken op de defekte of het het primaire deel is dat defekt is gegaan of ook het secondaire deel defekten vertoont, zoals vb een defekte tantaalC of elco... Meestal is de primaire serieregelaar d'r aan, en vind je de componenten toch niet! Check het vermogen van de PSy vb 350 of 450W en zie dat je een even "zware" in de plaats zet!
YUGI Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2006 ik zal even kijken, ik zal ook nog even een foto er bij plaatsen. gr
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen