Gast Geplaatst: 23 oktober 2006 Geplaatst: 23 oktober 2006 Ik kan een progeramma opnemen en weer zien als ik niet tijdens de opname naar een andere zender zapp. Als ik bv SBS_6 kijk en ik wil Ned 1 opnemen,geeft die na de opname een klein stukje opgenomen weer en loopt dan vast. Die tekens achter de lijst zijn dan geel/groen en als ik opneem en gelijk kijk zonder over te schakelen,zijn de tekens groen en kan ik wel alles zien wat er is opgenomen. Ik heb een twin lnb voor de astra en een twin lnb voor de hotbird en 2 disecqt schakelaars. Een aston 1.05 module een x-cam orion en een een matrix revolution Wie kan zeggen wat er fout staat ingesteld en waar die " dollar" tekens voor zijn op de lijst van opgenomen programma's
Hendrik007 Geplaatst: 23 oktober 2006 Geplaatst: 23 oktober 2006 De dollar teken is voor gecodeerde uitzending. Je kan deze uitzending de-coderen door de uitzending te kopieren. Dit doe je door de uitzending aftespelen en dan op record drukken. Dan komt er op de display "COPY" testaan. Dit kan een hele tijd duren afhankelijk van de lengte van de uitzending, je kunt het proces versnellen door voor uit tespoelen. Succes! Groeten, Hendrik Dreambox 7025+ Dreambox 800HD PVR 80cm op DiSEqC H-H motor 70cm op 19,2 en 23,5 oost
Gast Geplaatst: 23 oktober 2006 Geplaatst: 23 oktober 2006 Dit is een bekend probleem. Zie: http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...rt=all&vc=1 De oplossing is een (of beide) volgende stappen. 1. Neem wat op op Tuner 1, switch naar Tuner 2 voor dat je gaat zappen. 2. In het CI Menu, zet de multiple descramble service uit. Succes.
Gast Geplaatst: 23 oktober 2006 Geplaatst: 23 oktober 2006 Welke van de drie CAMs heb je erin zitten? (er passen er maar twee in toch?) Steek alleen de XCAM erin, in het bovenste slot, met de CD kaart erin. De MRev is zwaar af te raden in de PVRs van Topfield. De Aston is overbodig als je al een XCAM hebt.
vincent1971 Geplaatst: 23 oktober 2006 Geplaatst: 23 oktober 2006 Citaat: Welke van de drie CAMs heb je erin zitten? (er passen er maar twee in toch?) Steek alleen de XCAM erin, in het bovenste slot, met de CD kaart erin. De MRev is zwaar af te raden in de PVRs van Topfield. De Aston is overbodig als je al een XCAM hebt. Heb al ongeveer een jaar een MRev cam in mijn Topfield zitten naast de Aston. Geen enkel probleem mee. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Gast Geplaatst: 23 oktober 2006 Geplaatst: 23 oktober 2006 Met dit antwoord kom ik niet verder. Als ik de opname nou kon zien,kon ik hem natuurlijk kopieren,maar dat is niet altijd mijn bedoeling. Ik kan gewoon geen beeld krijgen wat ik heb opgenomen,ja een seconden of 30
Gast Geplaatst: 23 oktober 2006 Geplaatst: 23 oktober 2006 Hallo Ik heb een verkeerd antwoord op jou reaktie gegeven,die was niet voor jou bedoeld . Ik heb die disclaimber uitgezet en nu doet die het prima. Bedankt voor je snelle antwoord, Henk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen