Gast Geplaatst: 23 oktober 2006 Geplaatst: 23 oktober 2006 ik heb mijn schotel op de Astra staan 19 gr.oost nu wil ik naar de hotbird 13 gr.oost. als ik achter de schotel sta moet ik dan naar links of rechts draaien
Hadrian Geplaatst: 23 oktober 2006 Geplaatst: 23 oktober 2006 Als je je enige LNB vanaf de Astra naar de Hotbird wil richten, dan moet je naar rechts. En een klein stukje omhoog. Heb je een extra LNB, dan moet die links van de Astra hangen, en een klein stukje lager. Het waarom is op dit forum elders uitgelegd met een mooi tekeningetje. Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU) Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne OSCam
OttoParts Geplaatst: 23 oktober 2006 Geplaatst: 23 oktober 2006 Rechts.. staat ergens op dit board een link naar een kaart met posities van nog meer satellieten als je goed zoekt
Gast Thijzel Geplaatst: 23 oktober 2006 Geplaatst: 23 oktober 2006 Citaat: Rechts.. staat ergens op dit board een link naar een kaart met posities van nog meer satellieten als je goed zoekt Deze ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen