Gast Henri Aalten Geplaatst: 23 oktober 2006 Geplaatst: 23 oktober 2006 Wij hebben 2 maal een tofield 4000 PVR op de zelfde schotel en zender, de ene topfield die het minste signaal afgeeft heeft af en toe last van blokvorming. De ontvanger die de blokvorming heeft en het minste signaal aangeeft, is nu al 3 maal gerepareert zegt de dealer, echter het probleem zit er nog steeds in. De dealer zegt het signaal moet je niet naar kijken, maar alleen naar de kwaliteit. Hoe kan ik nu mijn dealer er van overtuigen dat die ene ontvanger niet goed is. Hij geeft aan dat het bij hem goed werkt, zonder de blokvorming. En wat is jullie advies wat er aan gadaan moet worden. wand het vertrouwen in Topfield begint bij mij al aardig te dalen. De leenontvanger die ik tijdens de reparatie heb gehad, een veel goedkopere Humax deet het op de zelfde schotel zonder problemen, en gaf een goed beeld, geheel zonder blokvorming.
Happy2000 Geplaatst: 23 oktober 2006 Geplaatst: 23 oktober 2006 Dus als je de topfield met slecht ontvangst op de plek zet van de goede topfield is het ontvangst slechter. En heb je dit op beide tuners ingangen van de slechte topfield ? VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E
Gast Henri Aalten Geplaatst: 23 oktober 2006 Geplaatst: 23 oktober 2006 Ja op beide ingangen, van de slechte Topfied.
WPW Geplaatst: 23 oktober 2006 Geplaatst: 23 oktober 2006 Trug dermee, die 4000 is gewoon niet goed. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Henri Aalten Geplaatst: 24 oktober 2006 Geplaatst: 24 oktober 2006 weer terug geweest bij de Dealer. maar deze blijft volhouden dat de ontvanger goed is. Wat kan er naar jullie idee defect zijn ? kan ik dat weer aangeven.
Happy2000 Geplaatst: 24 oktober 2006 Geplaatst: 24 oktober 2006 Als beide tuner ingangen het zelfde euvel hebben, zal het toeval zijn dat ze alle twee kaopt zijn. Het is moeilijk zo te zeggen wat er mis mee zal zijn maar de agc sturing (automatische chain control) is mischien niet helemaal lekker, maar dit blijft gissen. VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen