Golfdiesel Geplaatst: 23 oktober 2006 Geplaatst: 23 oktober 2006 Daarnet kwam er een leuke wolkbreuk langs. Op nagenoeg alle zenders zag je het signaal niveau en de signaal kwaliteit dalen, echter het beeld bleef goed. Alleen op RTL4 en RTL5 klapte het signaal niveau helemaal in en viel het beeld stil. (ik heb niet alle zenders kunnen checken) Ik heb dus nog wat fijn afstemwerk te doen? Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
WPW Geplaatst: 23 oktober 2006 Geplaatst: 23 oktober 2006 Misschien wel maar die bui was wel heavy dus kan er gewoon wat uitvallen. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 24 oktober 2006 Geplaatst: 24 oktober 2006 Bij mij viel zo goed als alles zwart... Is er iets te doen met zo'n schotel-paraplu ?
Gast Geplaatst: 24 oktober 2006 Geplaatst: 24 oktober 2006 bij mij ook, maar het gekke is ik haal op transponder 12515 en 12343 toch bij mooi weer 80% Maar ik ga denk ik vandaag ondanks dat het signaal bij mooi weer goed is tog ff opnieuw uitrichten!
Gast Geplaatst: 24 oktober 2006 Geplaatst: 24 oktober 2006 Ik zal ook eens wat schuiven met die Astra LNB. Heb zojuist eens gekeken en als ik bijv. op Ned1 afstem dan staat het signaal (kwaliteit) op 99%, switch ik dan naar SBS6 of Veronica knikkerd de kwaliteit terug naar zo'n 58%..
aquasat Geplaatst: 24 oktober 2006 Geplaatst: 24 oktober 2006 Ik denk dat er iets met de uplink was want discovery viel bij mij ook weg terwijl andere kanalen gewoon verder speelden, en het regende maar ligt. Ik kijk op een visiosat 120cm die zeer goed uitgericht is. Op de 2e schotel (bisat) had ik juist hetzelfde effect. Tijdens het onweer zelf viel de bisat uit maar de 120 gaf wel nog beeld.
Gast Geplaatst: 24 oktober 2006 Geplaatst: 24 oktober 2006 transponder van de SBS zenders zijn altijd wat zwakker heb hier altijd maar zo n 78% maar ik denk bij mij dat de schotel niet meer helemaal goed staat!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen