antony Geplaatst: 24 oktober 2006 Geplaatst: 24 oktober 2006 hoe krijg ik het weer voor elkaar om , als er een link in mijn email staat ,die te aktiveren . het heeft gewerkt maar blijkbaar is er iets weg
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 24 oktober 2006 Geplaatst: 24 oktober 2006 tip 1) Start Internet Explorer (IE) op en ga naar "Extra - Internet opties" en klik op het tabblad "Programma's" het vinkje aan bij "Controleren of IE de standaard browser is" en klik "OK". Sluit IE af en start deze opnieuw op. Je krijgt nu de vraag of elke keer met het opstarten van IE wil checken of IE je standaard browser is. Klik op deze vraag vervolgens "JA". tip 2) Open de Windows Verkenner, en ga naar Extra / Mapopties. Kies daar het tabblad Bestandstypen, en selecteer in de lijst geregistreerde bestandstypen "(GEEN) URL:HyperText-overdrachtsprotocol". Klik nu op de knop "Geavanceerd" om het venster "Bestandstype bewerken" te openen. Selecteer uit de actie "open" en klik op "Bewerken". Weer wordt een nieuw venster geopend: "Actie bewerken voor type...". Op de tweede regel, "Toepassing die voor de actie wordt gestart", zou nu de locatie van een andere browser dan Internet Explorer kunnen staan, dit is uiteraard onjuist. Ook zou er wel degelijk het pad naar Internet Explorer kunnen staan, maar in verkorte notatie, zoals " c:\progra~1\intern~1\iexplore.exe"; ook dit kan voor problemen zorgen. Geef hier nu de juiste plaats van Internet Explorer op, in de lange notatie, zoals "c:\program files\internet explorer\iexplore.exe" (inclusief de aanhalingstekens). De exacte locatie is overigens afhankelijk van hoe Internet Explorer geïnstalleerd is, dat kan bijvoorbeeld ook op de D-schijf zijn. Voer dezelfde aanpassingen ook uit voor de bestandstypen "URL:HyperText-overdrachtsprotocol met privacy", "URL: Gopher-protocol" en eventueel voor "URL:bestandsoverdrachtsprotocol" als u voor het werken met FTP geen apart FTP-programma gebruikt. Sluit alle openstaande dialoogvensters met de OK-knop. Start nu Internet Explorer opnieuw; als u gevraagd wordt of u van IE uw standaard browser wilt maken, moet u "Ja" antwoorden. Hierna moeten de hyperlinks in Outlook Express weer werken. Gevonden met google, ff zoeken naar "links in outlook werken niet meer"
antony Geplaatst: 24 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2006 het werkt weer met optie 1 bedankt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen