chill Geplaatst: 24 oktober 2006 Geplaatst: 24 oktober 2006 na een firmware upgrade,formattering en factory reset probeer ik via de taalinstelling de canaal digitaal kanalenlijst in te lezen. dit lukt niet omdat mijn diseq instellingen op dat moment nog niet goed staan en de astra niet gevonden kan worden. Weet iemand hoe ik de CD kanalenlijst nadien nog kan inlezen ? ik krijg deze optie/keuze alleen direct na een factory reset en later niet meer. Ik gebruik de laatse firmware en een inverto quattro lnb DM8000 - DM500+ - Multytenne - triax 88cm - samsung 52"
Lemon Geplaatst: 26 oktober 2006 Geplaatst: 26 oktober 2006 Je kan later ook de CD-kanalenlijst inlezen. Alleen ... ik kan op dit moment niet bij mijn Arion (staat elders) en weet uit mijn hoofd niet exact de te bewandelen weg. In ieder geval Menu, en dan Zenders zoeken, ik weet nu niet meer of het Handmatig of Uitgebreid is, dan ergens een onderste optie veranderen (weet niet meer of het nu van Uit naar Aan of andersom moet), dan verschijnt de optie of je de CD of TVV kanalenlijst wil inlezen. Sorry dat ik thans geen exactie informatie kan verschaffen - maar misschien is de wetenschap dát het kan al voldoende om zelf verder te zoeken en er uit te komen. TV Vlaanderen Duo LNB Twin B&R 65 VU+ Solo2 M7 SAT801 (niet in gebruik; reserve)
chill Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2006 bedankt lemon, Dit werkt inderdaad ( uitgebreid zoeken > snelzoeken > uit )en alle nederlandse kanalen beginnen weer bij nr 1. DM8000 - DM500+ - Multytenne - triax 88cm - samsung 52"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen