JANTJESATELIET Geplaatst: 24 oktober 2006 Geplaatst: 24 oktober 2006 Ik bezit een T-REX cam 1.0 en had daar nu graag een T-REX supermodule 4.5 van gemaakt....Kan dit ?en hoe?....zo ja waar vind ik die procedure?....?... 1000 X thanks
DeBeek Geplaatst: 24 oktober 2006 Geplaatst: 24 oktober 2006 Citaat: Ik bezit een T-REX cam 1.0 en had daar nu graag een T-REX supermodule 4.5 van gemaakt....Kan dit ?en hoe?.... zo ja waar vind ik die procedure?....?... 1000 X thanks Kort maar krachtig, Nee. Nergens. Geen dank.
PeHa Geplaatst: 25 oktober 2006 Geplaatst: 25 oktober 2006 Ik kan van mijn Honda Accord ook geen Honda Formule 1 wagen maken, met alleen wat software aanpassingen !!! VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
Thomas2000 Geplaatst: 25 oktober 2006 Geplaatst: 25 oktober 2006 Toch schijnt de hardware hetzelfde te zijn maar alleen de software verschillend te zijn. Hoe te laden weet ik niet. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
JohnO Geplaatst: 25 oktober 2006 Geplaatst: 25 oktober 2006 ik heb van mijn eend een mercedes gemaakt Kon wel kost alleen 30000 euro extra Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
WPW Geplaatst: 25 oktober 2006 Geplaatst: 25 oktober 2006 Citaat: Toch schijnt de hardware hetzelfde te zijn maar alleen de software verschillend te zijn. Hoe te laden weet ik niet. Nee gaat niet. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
gigantaandemuur Geplaatst: 26 oktober 2006 Geplaatst: 26 oktober 2006 Citaat: Ik bezit een T-REX cam 1.0 en had daar nu graag een T-REX supermodule 4.5 van gemaakt....Kan dit ?en hoe?....zo ja waar vind ik die procedure?....?... 1000 X thanks Een paar jaar geleden had je de magic die kon je proggen naar een dragon met s.w. alleen werkte het voor geen meter.S.w. zat er netjes in je decodeerde alleen niks.De heren cambouwers zijn echt wel zo slim net dat ene verschil er in te maken zodat je er geen super van kan maken want anders verkopen ze niets meer als dit bekend word en er s.w. voor word geschreven. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen