Gast Geplaatst: 24 oktober 2006 Geplaatst: 24 oktober 2006 hallo ik heb een tf 4000pvr hdd erin gezet werk niet de opties in het menu blijven grijs werd er tegen me gezegd nieuwe bios erin maar hoe werk dat en welk merk en hoeveel giga dat het is weet ik niet
WPW Geplaatst: 25 oktober 2006 Geplaatst: 25 oktober 2006 Allereerst welkom bij sat4all Je moet de HDD op master zetten via die kleine dipswitches vlak naast de voedings aansluiting, anders effe naar de dealer, die heeft dat zo voor je opgelost als de HDD niet kapot is. Maak anders wat foto's van de HDD zodat we je kunnen vertellen waar wat te doen. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 25 oktober 2006 Geplaatst: 25 oktober 2006 het is een seagate 80gb in de dvd recorder werkt hij wel
WPW Geplaatst: 25 oktober 2006 Geplaatst: 25 oktober 2006 En staat 'tie als master ingesteld? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 25 oktober 2006 Geplaatst: 25 oktober 2006 dat weet ik niet zeker maar moet ie voor de dvd recorder dan niet op master staan
WPW Geplaatst: 25 oktober 2006 Geplaatst: 25 oktober 2006 Dat hoeft niet nee, in de 4000 moet het als master staan, een ander apparaat gaat er anders mee om. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen