Loui (K) Geplaatst: 24 oktober 2006 Geplaatst: 24 oktober 2006 Weer een vraag van mij,Ditmaal betreft het de standaard software van de nokia N70,waar de logos van Vodafoon live in staan,en de links naar hun site.nu is mijn vraag kan je daar zo andere software overheen zetten bv standaard Symbian software?Zonder toeters en bellen van Vodafoon.Door bv nieuw te Flashen.
Gast Geplaatst: 25 oktober 2006 Geplaatst: 25 oktober 2006 Je stelde een vraag en je gaf antwoord Ja inderdaad dat is mogelijk
Loui (K) Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2006 Citaat: Je stelde een vraag en je gaf antwoord Ja inderdaad dat is mogelijk Kan zijn maar ik vind geen file of link die ik kan gebruiken daarvoor.!
Gast Geplaatst: 31 oktober 2006 Geplaatst: 31 oktober 2006 De meeste Nokia telefoons(bb5) kun je via de volgende link updaten: http://europe.nokia.com/A4176089
SmuttiO Geplaatst: 31 oktober 2006 Geplaatst: 31 oktober 2006 volgens mij kun je vodafoon "branded" telefoons niet zondermeer flashen. althans, niet met een normale nokia firmware waarbij je van de logo-ellende verlost bent. wellicht kan een nokia servicecenter uitkomst bieden. DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.
paqbro Geplaatst: 12 november 2006 Geplaatst: 12 november 2006 Citaat: ... wellicht kan een nokia servicecenter uitkomst bieden... Dat kan inderdaad ! En voor de echte 'Hollanders' : Het is gratis. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Bink Geplaatst: 21 november 2006 Geplaatst: 21 november 2006 Maar DOEN ze het ook, als je met een Vodafone gelockte telefoon aankomt???
Loui (K) Geplaatst: 7 december 2006 Auteur Geplaatst: 7 december 2006 Citaat: Maar DOEN ze het ook, als je met een Vodafone gelockte telefoon aankomt??? Ja geen probleem ze hebben mij de orginele software erop gezet voledig gratis. Nu werkt alles perfect ook TomTom 5.2 die blijft nu ook niet meer hangen.Mijn N70 is Symlock vrij gemaakt door Vodafoon.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen