Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Probeer momenteel m'n scsi-kaart AHA 2940AU PCI in m'n XP machine aan de gang te krijgen .

Bij het opstarten van de PC verschijn er netjes [color:"red"] Nokia rulez ID 3

[/color] Apparaatbeheer vertelt me dat er wel 8 in m'n PC zitten , sommige als [color:"red"] DVB2000 Device Driver V1.2 (WDM) [/color] andere als [color:"red"] DVB2000 Nokia Rulez SCSI Net Device [/color]

In het SCSI vak van DVBedit (5.0 Beta 9) komt alleen [color:"red"] AC3 en Dish music [/color] als knop aktief voor .

Bij aanklikken veschijnt er echter een foutmelding en DVBedit word afgesloten .

Bij elke keer opstarten van de PC , verlangt ie 8 x de installatie van de SCSI kaart .

Wat gaat (doe ik ) verkeerd ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

• 3 weken later...
Geplaatst:

Dit is een driver probleem en veroorzaakt door sp2,aspi is een driver dus ook een aspi probleem.

Om dit probleem te omzeilen proberen in mode windows98 of me de driver te installeren,dit is bij mij de oplossing geweest(lukt helaas niet altijd)

Ook een mogelijkheid is de installatie(windows) op nieuw te doen en dan een externe driver te installeren,vergeet dan echter niet de upgrade mode te gebruiken anders ben je alles kwijt.

Bij Windows Xp sp1 doet dit probleem zich niet voor.

sp2 kun je helaas niet zomaar verwijderen omdat er programma's zijn die sp2 verlangen.

Je zou ook windows 98 kunnen installeren en met twee besturings systemen gaan werken dan werkt het wel.

Al met al een heel gedoe dankzij sp2 deze weigert consequent alle vreemde software(niet ondertekende software).

Hoop je wat geholpen te hebben.

Geplaatst:

Bedankt , maar voorlopig ligt de SCSI kabel er tussenuit .

Begin er nog wel eens aan als ik niets anders te doen heb .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen