Gast Geplaatst: 2 november 2006 Geplaatst: 2 november 2006 Bedankt, maar dan gaat hij bij mij toch in een nieuw venster open. Ctrl T doet ook niets. Vreemd......
Gast Geplaatst: 1 januari 2007 Geplaatst: 1 januari 2007 Ik ben er nog steeds niet uit. Ik krijg GEEN tabs te zien in IE7. Onder opties heb ik wel het Tab Browsen aangevinkt, maar toch gebeurt er niets. Als ik een link in een nieuwe Tab wil openen gaat er gewoon een nieuwe pagina open. Heeft iemand een idee? Groet, JJK
kees kas Geplaatst: 1 januari 2007 Geplaatst: 1 januari 2007 in de engelse versie: tools internet options general tabblad tabs optie -> klik setting -> vinkje in enable tabbed browsing (restart required) 1289044-tab.zip
Gast Geplaatst: 1 januari 2007 Geplaatst: 1 januari 2007 Citaat: in de engelse versie: tools internet options general tabblad tabs optie -> klik setting -> vinkje in enable tabbed browsing (restart required) Bedankt, maar dat had ik dus al gedaan. Citaat: Onder opties heb ik wel het Tab Browsen aangevinkt Het probleem ligt iets complexer denk ik. JJK
kees kas Geplaatst: 1 januari 2007 Geplaatst: 1 januari 2007 deze link helpt misschien: h**p://msmvps.com/blogs/spywaresucks/archive/2006/10/24/203178.aspx
Gast Geplaatst: 1 januari 2007 Geplaatst: 1 januari 2007 Bedankt, die had ik ook gevonden. Ik ben daar flink mee aan de slag gegaan, maar tot nu toe zonder geluk. Groet, JJK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen