Groene Geplaatst: 25 oktober 2006 Geplaatst: 25 oktober 2006 Hoi wie kan mij helpen aan een goeie Img voor een kabel Nokia dbox-2. Alvast bedankt. Groet Ton. Hobby,en met Dreambox-7000s met Hd 120Gig Usb stick 512Mb,Nokia-Dbox-2 Cable. Pace Irdeto-2 en philips seca-2 en Strong Srt-8000.
Gast Geplaatst: 25 oktober 2006 Geplaatst: 25 oktober 2006 Bijna elk image is geschikt voor de kabel anders even uitproberen
DRG Geplaatst: 26 oktober 2006 Geplaatst: 26 oktober 2006 misschien is het handig om aan te geven met welke kabelaar je wilt gaan werken, opzich heeft het image er niks mee te maken. zoals in in je andere topic zag gaat het op caiway... die werken ook met irdeto2 net als casema en @home.. met een multicam ( en smartcard ), newcs en een camd ( cccamd, evocamd of mgcamd ) zou het prima moeten lopen.. zelf heb ik een sterke voorkeur voor Sportster Pro 1.05 icm newcs en evocamd Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Groene Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2006 Okee bedankt voor reageren ik heb hier wel een image maar die is gecompileert met tvhome gegevens, door iemand die aan cs doet dus je begrijpt het al . maar wat ik wil is gewoon een schone image want ik kijk wel digitaal op de kabel. Groet Ton. Hobby,en met Dreambox-7000s met Hd 120Gig Usb stick 512Mb,Nokia-Dbox-2 Cable. Pace Irdeto-2 en philips seca-2 en Strong Srt-8000.
DRG Geplaatst: 26 oktober 2006 Geplaatst: 26 oktober 2006 je kan het tvhome image gebruiken.. je hoeft alleen de zenderlijst en newcs ( uiteraard met de hardware voor gebruik smartcard ) toe te voegen.. Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen