eurobiker Geplaatst: 27 oktober 2006 Geplaatst: 27 oktober 2006 Het opstarten van pc suite 1.0.43.1 loopt niet zo vlot op de computer. 1 x klikken en er start een blanco venster met werkbalk en de zandloper blijft lopen nog een keer klikken op het programma en er floept een tweede venster open over het eerste met het logo van inverto.Is het programma betrouwbaar om update's te doen van de kanalen lijst? Silver IDL7000 PVR 160 Gb TVV O 78cm 4Lnb's
Gast Geplaatst: 28 oktober 2006 Geplaatst: 28 oktober 2006 Nee: de huidige PC-suite is een volstrekt onbetrouwbaar product. Men is bezig met een geheel nieuwe versie, maar wanneer...? Maar: proberen kan geen kwaad: het lukt of het lukt niet, er gaat niets kapot.
JosFop4Sat Geplaatst: 28 oktober 2006 Geplaatst: 28 oktober 2006 Ik heb het wel een keer gehad dat direkt na een firmware upload, de Inverto niet vanzelf ging booten. Toen kreeg ik even koude rillingen. Goede raad was duur, immers, je mag toch niet aan de ontvanger komen, tijdens deze actie? Wat had ik te verliezen? Ik heb hem uiteindelijk toch met de netschakelaar uitgezet en alles ging weer goed. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Gast Geplaatst: 16 november 2006 Geplaatst: 16 november 2006 werkt goed bij mij, maar niet op ntfs machine draaien........
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 5 december 2006 Geplaatst: 5 december 2006 Wat bij mij goed hielp was om de comptabiliteitsmodus in te schakelen. Dus met de rechtermuisknop op de snelkoppeling klikken en dan kiezen voor eigenschappen. Vervolgens kiezen voor comptabiliteit en dan kiezen voor Windows 98 / Windows ME. Daarna geen vastlopers meer gehad.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen