Ga naar inhoud

4 vragen over de ARION AF-9300PVR ontvanger.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Citaat:
Ik zie de titel van de file met daarachter: “Kopiëren”.

Ik denk dat dit een niet zo juiste vertaling is van 'Copy'. Men heeft dit vertaald als werkwoord 'Kopiëren', maar beter zou zijn: 'Kopie'.
Zou in een volgende firmware update rechtgezet kunnen worden.

TV Vlaanderen Duo LNB Twin

B&R 65

VU+ Solo2

M7 SAT801 (niet in gebruik; reserve)

Geplaatst:

Pinda, bedankt.

Het wordt steeds duidelijker.

vriendelijke groet,

Gasper.

Geplaatst:

Hallo Lemon,

Ik begrijp dat de gecodeerde file naar de naamloze directory wordt verplaatst en dat op de originele plaats de gedecodeerde file komt te staan.

Dus zou dat een gedecodeerd kopie zijn.

vriendelijke groet,

Gasper.

Geplaatst:

Bedankt voor jouw antwoord.

Ik denk dat ik nu eindelijk weet wat een beginnend gebruiker moet weten.

Jammer dat dat niet in de handleiding stond.

In elk geval bedank ik een ieder die mij het een en ander heeft kunnen verklaren.

Ik blijf wel op dit zeer nuttig forum kijken, want je weet maar nooit wat ik verder kan opsteken.

groetjes,

Gasper.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Omdat ik voornemens ben een 9280 aan te schaffen kan ik het niet uittesten en stel ik de vraag maar op dit forum. Kun je dan bij 'continu opnemen' maar maximaal 1 uur opnemen; want dat begrijp ik uit de handleiding die ik gedownload heb. Want wat ik wil is de volgende praktijksituatie.

Een film begint om 20.30u; ik neem hem met 'continu opnemen' vanaf 20.30u op; ik ga om 20.45u kijken; op het moment dat er reclame komt spoel ik hem door (hij blijft de hele tijd opnemen); door elk recameblok 'door te spoelen' kom ik 'als maar dichter' bij de 'echte' uitzendingsbeelden. Maar als de film nu 2 uur duurt, wat gebeurt er dan met die 'continue opname'? Houdt hij na een uur op met opnemen of gaat hij het begin weer overschrijven?

Xtrend ET9000

Multytenne Twin

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen