reinholld Geplaatst: 29 oktober 2006 Geplaatst: 29 oktober 2006 Ik heb een vraag ik kan in het bezit komen van een smard card splitter bedraad. Is dit een goed systeem of kan ik hier problemen mee krijgen. Ik las ook dat een draadloze zijn maar dat lijkt me helemaal niet goed. Ik stel deze vraag omdat ik hier al heb gezocht maar er niets over kan vinden dus ik hoop dat iemand me hier info over kan geven.
GeniusX Geplaatst: 29 oktober 2006 Geplaatst: 29 oktober 2006 Wil je graag een draad leggen over de trap naar boven? Neem aan dat je op de slaapkamer en de woonkamer kijkt.
reinholld Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2006 Nou ik heb eerder met de cabel een gat geboord naar de slaapkamer en kan zo het kabeltje leggen dat is geen probleem. Maar nu is mijn vraag is dit wel een goed werkend systeem ik heb ook gelezen dat de kaartjes voor draadloos meer stroom gebruiken en de lezer in de ontvanger daardoor te veel word belast. en daarom wil ik eigenlijk bedraad maar werkt dit wel goed zonder problemen.
hsdm Geplaatst: 30 oktober 2006 Geplaatst: 30 oktober 2006 Toch niet goed gezocht! Kijk eens HIER Bij mij werkt het perfect. Hans
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen