Gast Geplaatst: 30 oktober 2006 Geplaatst: 30 oktober 2006 Hallo, Ik heb eeb virus(spyware oid) die ik maar niet wegkrijg. Als ik explorer open dan opent deze pagina: http://safeiepage.com/ Hierop staat de oplossing maar dat is volgens mij het probleem. Heeft iemand deze al eens gezien
jacobus Geplaatst: 30 oktober 2006 Geplaatst: 30 oktober 2006 beetje vage pagina. zoek ns op de exacte virusnaam, en dan bij voorkeur bij de bekende antivirus fabrikanten. Of download mcafee stinger.
Ome Merde Geplaatst: 30 oktober 2006 Geplaatst: 30 oktober 2006 laat hitmanpro er maar eens op los : www.hitmanpro.nl. hierin kan je tevens een virusscan uitvoeren (NOD32 raad ik aan). merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 30 oktober 2006 Geplaatst: 30 oktober 2006 Iederen die toch op die pagina gaat kijken, raad ik aan om het POP-up-venster dmv ESCape-toets te sluiten. Typisch geval van agressie spy-reclame.
leo1949 Geplaatst: 30 oktober 2006 Geplaatst: 30 oktober 2006 Nog beter is voor de zekerheid de link weghalen. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Tonskidutch Geplaatst: 30 oktober 2006 Geplaatst: 30 oktober 2006 Citaat: Iederen die toch op die pagina gaat kijken, raad ik aan om het POP-up-venster dmv ESCape-toets te sluiten. Typisch geval van agressie spy-reclame. wel ik als domme PC gebruiker heb dat linkje meteen geklikt wetende dat er vanalles zou hebben kunnen gebeuren indien je knip en plakbewerkingen via script hebt aangevinkt op toestaan. (veiligheid internet opties aanpassen) alsmede dat je een goede internet security suite draait dus er gebeurde helemaal noppes goede beveiliging gebruiken en weten welke settings dergelijke ongewenste bijverschijnselen voorkomen is toch ook een weet. de pseudo pakketten en cheapo gratis beveiliging laat het daar gegarandeerd afweten. hoe eraf komen? inloggen onder een andere gebruiker met beheersrechten eerst CCleaner draaien dan de documents&settings van de gebruiker die geinfecteerd is daar leegmaken waar de offline zooi staat de pagefile leeg maken tijdens afsluiten en bij opstarten een nieuwe aanmaken (beleidsregels) en eventueel registry scan doen (als je er iets van weet) cheers Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen