Gast Geplaatst: 30 oktober 2006 Geplaatst: 30 oktober 2006 Hi Ik heb hier een samsung tv waar altijd de 2sc5446 in kortsluiting gaat na enige tijd kan geen slechte solderingen zien heeft iemand hier ervaring mee hoe zou het moeten opgelost worden Vriendelijke groet Boma
Gast Geplaatst: 31 oktober 2006 Geplaatst: 31 oktober 2006 Het betrefd een schasis KS3A en de lijn transistor is een ksd5703 is deze te vervangen door ander type ? gr boma
Gast Geplaatst: 3 november 2006 Geplaatst: 3 november 2006 hallo zou dit de oorzaak kunnen zijn als deze door verkeerde tor is geinstaleerd of kan er ook fout zijn in het drive signaal ? gr boma
Steve Geplaatst: 3 november 2006 Geplaatst: 3 november 2006 de vervanger voor de ksd5703 heb ik je al gegeven, als je een verkeerde tor er in zet dan is dat natuurlijk de oorzaak dat de boel stuk gaat deze torren zijn normaal verkrijgbaar,anders stuur ik ze je wel op
Gast Geplaatst: 3 november 2006 Geplaatst: 3 november 2006 Bedankt Steve Ik maandag zo eentje halen dat hebben ze in limburg ook wel denk ik Gr boma
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen