Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik kreeg net de melding dat er een update voor de topfield ontvanger was: tf5300K

de update was in mijn geval van 1.32 naar 1.40, ik ben nu nog bezig om te zien of er ergens een verschil inzit;)

edit: ik heb de 160gb versie.

edit 2: ik zal in deze post alle updates toevoegen die gevonden worden.

Update 1: het eerste wat me opvalt is dat het logo van kpn bij het starten veranderd is in het nieuwe logo.

Geplaatst:
Citaat:
ik kreeg net de melding dat er een update voor de topfield ontvanger was: tf5300K

de update was in mijn geval van 1.32 naar 1.40, ik ben nu nog bezig om te zien of er ergens een verschil inzit;)

edit: ik heb de 160gb versie.

Update 1: het eerste wat me opvalt is dat het logo van kpn bij het starten veranderd is in het nieuwe logo.

Vanavond maar even kijken. Hopen dat ie bij mij ook door gaat komen.

Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe mogelijkheden en verbeteringen. Staat dat niet op de KPN website?
Geplaatst:

ik kan er zelfs nog niks van vinden op kpn.com:(

ik ben zelf nog een beetje aan het spelen ermee, maar veel verschillen kan ik niet vinden.

als ik zou mogen vragen; wat was er door jullie allemaal verwacht in deze update?

ik zie nu net ook dat bij informatie staat.

Laatste update: Jun 12 20006,

enig idee waarom we heb nu in oktober/november pas krijgen?

Geplaatst:

Ik ben er ook mee bezig, en hoopte dat ik de twee Belgische zenders op kanaal 59 Schoten nu wel kon zien. Met de oude software kwam er in beeld: SERVICE NIET BESCHIKBAAR. Met de nieuwe software, helaas géén beeld en géén radiozenders. Worden wel ingescand, maar niet vrijgegeven! Dat wordt weer wachten op de volgende versie............ PS, ik heb de ontvanger ook al terug gezet naar fabrieksinstellingen, maar dat hielp ook niet. Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Geplaatst:

In het MENU > INSTALLATIE > ZENDERS ZOEKEN en dan op de rode knop linksonder, vind je nu een signaal-kwaliteit-meter. Ik heb hier 57 % niveau en 73 % kwaliteit met een binnenantenne net onder mijn dak op ca. 6 meter hoogte en 60 kilometer vanaf de zendmast. Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Geplaatst:

Heb ik nooit opgemerkt.

Geplaatst:

kan gebeuren, wel heb ik opgemerkt. dat als ik iets opneem en ik ga het eerder kijken dan dat hij klaar is met opnemen, dat het afspelen normaal gesproken stopt als opnemen klaar is, meestal was het afspelen nog niet klaar. nu speelt hij gewoon door zonder eerst het afspelen te stoppen.

Geplaatst:

Ik zie twee verbeteringen.

De eerste is dat ik een paar mysterieus verdwenen bestanden terug heb. Destijds nam ik Carnivàle op op België. In de EPG stond het zo gespeld, met die a met streepje. Toen ik het wilde kijken bleek het er niet te zijn. Ik dacht dat ik iets verkeerd had gedaan; een week later overkwam het me weer. Ik vermoedde dat het systeem niet overweg kon met de vreemde a, en dat is juist gebleken. (Zelf kun je voor een bestandsnaam ook niet zo'n letter kiezen.) Het vervelende was dat de bestanden weg waren, maar de ruimte die ze innamen ook. Vandaag na de update doken de opnames dus weer op (gewoon met de naam met à erin) en kon ik ze wissen.

Tweede verbetering is dat ik nu weer met de tv kan teleteksten. Dat werkte niet goed (alleen met de Topfield), maar nu kan ik dus weer kiezen.

Geplaatst:

Nog een zeer belangrijke verbetering: de macrovision is eraf (getest op VCR-SCART en op S-Video-uitgang). Opnemen kan zelfs anamorf (als het zo uitgezonden werd, natuurlijk).

Ik krijg ook de indruk dat opnamen nu niet meer gecodeerd opgeslagen worden, maar dat wil ik nog even goed checken.

Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T

Geplaatst:

ik heb net mijn opname lijst bekeken en ik zie ook dat de opnames met 'rare' tekens er nu wel in staan, dat van teletekst kon ik altijd al.

Geplaatst:

Ik heb twee ontdekkingen....ook al ontdekt door anderen:

- Teletekst via de TV (inderdaad...werkte bij mij ook nooit).

- Nieuwe KPN logo's.

Heb ook een bug ontdekt:

Klik op je 3x op je info knop....je houdt dan als het menu weer weg is links en rechts in beeld een deel van het menu???? Iemand anders ook?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen