Gast Geplaatst: 31 oktober 2006 Geplaatst: 31 oktober 2006 Mijn goede nokia doet het plotseling niet meer. Als ik het aanknopje druk krijg ik een wit scherm met een logo van Nokia en hij gaat niet verder. Omdat er fout melding geweest en veel software geins. dacht ik aan softwareprob. Mijn vraag is: kan ik deze telefoon aflezen met een datakabel en de bestanden/software verwijderen? omdat hij niet verder opstart stel ik deze vraag. Evt.advies is welkom.mvg.
Ome Merde Geplaatst: 31 oktober 2006 Geplaatst: 31 oktober 2006 haal de batterij er eens uit en herplaats deze weer. probeer het dan nog eens. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 31 oktober 2006 Geplaatst: 31 oktober 2006 dit heb ik vaak gedaan maar helpt niet. gr
Big fellow Geplaatst: 24 november 2006 Geplaatst: 24 november 2006 Niet dat ik een Nokia telefoon heb ofzo, maar kan je misschien ook de oplossing van het probleem geven? Want met de opmerking "mag dicht" geef je aan dat het is opgelost. Het is wel zo leuk voor andere mensen met een zelfde probleem als ze de oplossing kunnen lezen die jij hebt gebruikt.... Big fellow “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen