5400humax Geplaatst: 31 oktober 2006 Geplaatst: 31 oktober 2006 hallo, Kan er mij iemand helpen aan een werkende settingslijst,van minder dan 4000 zenders,als ik die van pet gebruik en zender wegdoe kan ik ze niet laden. (draaibaar systeem) Met dank,
diana1 Geplaatst: 31 oktober 2006 Geplaatst: 31 oktober 2006 Citaat: hallo, Kan er mij iemand helpen aan een werkende settingslijst,van minder dan 4000 zenders,als ik die van pet gebruik en zender wegdoe kan ik ze niet laden. (draaibaar systeem) Met dank, Waarom niet,wat doe die of wat doe die niet?. Gr.
Alventali Geplaatst: 31 oktober 2006 Geplaatst: 31 oktober 2006 Ook aan de radio zenders gedacht ??? Met alleen de tv zenders weghalen tot 4000 ben je er nog niet. Dan zitten er nog een flink aantal radio zenders in (waardoor het totaal nog boven de 4000 zit) gooi die ook eens weg dan zal het wel lukken. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
5400humax Geplaatst: 31 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2006 Bedankt voor de tip,de radiozender waren het probleem. Met vriendelijke groeten,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen