Gast Geplaatst: 31 oktober 2006 Geplaatst: 31 oktober 2006 Goedenavond ik probeer met humbox 4.1 tho3x_ settingslijst in de humax te zetten, maar dan krijg ik de volgende melding error HF. nulmodemkabel werkt Hoe kan ik dit oplossen. Alvast bedankt
harry Geplaatst: 31 oktober 2006 Geplaatst: 31 oktober 2006 Met humbox onder edit - options kiezen voor model IRCI 5400, ook als je een "Z" hebt + een kanaallijst met maximaal 4000 kanalen (=TV + radio ).
Gast Geplaatst: 1 november 2006 Geplaatst: 1 november 2006 Hoi Harry Dit is mij bekend alles staat goed ingesteld.
opzolder Geplaatst: 1 november 2006 Geplaatst: 1 november 2006 HF wijst erop dat je settingslijst-bestand niet deugt. Nieuwe maken of downloaden en nog eens proberen. Groeten van de zolder.
Gast Geplaatst: 1 november 2006 Geplaatst: 1 november 2006 Bedankt voor je reactie Heb verschillende lijsten geprobeerd maar helaas.
Gast Geplaatst: 11 november 2006 Geplaatst: 11 november 2006 Citaat: Goedenavond ik probeer met humbox 4.1 tho3x_ settingslijst in de humax te zetten, maar dan krijg ik de volgende melding error HF. nulmodemkabel werkt Hoe kan ik dit oplossen. Alvast bedankt Heel vreemd! Bij mij is dat ook het geval! Ik ben al van nullmodem kabel veranderd en via 2 verschillende PC's geprobeerd. Settings staan goed ingesteld. Het vreemde is dat, wanneer je download, hij niet meer "waiting for connection geeft" maar alles er onmiddellijk doordraait. Uploaden van settings lukt wel. groetjes, ramses
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen