Norman Geplaatst: 1 november 2006 Geplaatst: 1 november 2006 Hallo, Op het werk zijn we bezig met het inrichten van een webwinkel nu is het zo dat als ik via firefox of internet explorer een foto laad van een product en als ik dan vervolgens de foto wijzig ( omdat ik hem niet mooi vind ) zie ik niet de nieuwe foto maar weer de oude. Onthoud hij de foto welke eerst is ingeladen of zo?? Ik zie namelijk niet de nieuwe foto. Norman. Inverto 7000
Ome Merde Geplaatst: 1 november 2006 Geplaatst: 1 november 2006 kan, staan in je temporary internetfiles gekoppeld aan een cookie waarschijnlijk. merDe deze ruimte is te huur
Thomas2000 Geplaatst: 1 november 2006 Geplaatst: 1 november 2006 Even Ccleaner draaien dan is de internet cache weer gewist. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Ome Merde Geplaatst: 2 november 2006 Geplaatst: 2 november 2006 yup, of via de internet explorer : extra --> internet opties --> cookies verwijderen & bestanden verwijderen. merDe deze ruimte is te huur
Morgothzz Geplaatst: 2 november 2006 Geplaatst: 2 november 2006 Je kan ook bij internet opties --> tabblad algemeen -->tijdelijke internet bestanden knop instellingen --> aanvinken 'bij elk bezoek aan een pagina' Nu leest hij het niet uit je cache maar elke keer als je de refresh button aanklik of de pagina opnieuw opvraagt haalt hij het daadwerkelijk van de internetserver. Regards 'Life Is A Joke'
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen