Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vanwege de aanschaf van een goede krimptang voor die paar connectoren die een gemiddelde sat amateur aanzet?

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

• Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Als het bij een paar blijft kan het zeker niet uit ,ook niet voor een wave .

Wel is het in mijn ogen zo dat een hobby zoals wij met elkaar hebben geld kost CQ geld mag kosten dus waarom niet investeren in een goed stukje gereedschap (voorbeeld :je koopt een goeie boormachine maar je boort toch ook niet de hele dag)dit geld voor eigenlijk alles ,de ene heeft het er wel voor over de ander niet (je kunt er vaak ook iemand mee helpen wink

Ach een ander voorbeeld is de een rookt de ander drinkt weer een ander gaat naar de h**ren ik ben blij (nog steeds)met mijn nieuw uitziende tang en mijn satlook G2 meter ,maar goed de boodschap is ik drink niet (mag niet)heb nog nooit gerookt maar heb wel een stukje goed gereedschap(btw ook niet naar de h**ren) whistle

Groeten Tijgertje. wink

Geplaatst:

Omdat het andere topic gesloten is (alles is nu wel gezegd) gaat ook dit topic op slot om verder discussies over wie oppermachtig en alleswetend is en wie niet, te voorkomen.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.