Gast Geplaatst: 2 november 2006 Geplaatst: 2 november 2006 hoi, wij kan voor mij newcamd 6.03 betad opnieuw inbrengen, omg elburg gr, jacob
allez l'om Geplaatst: 2 november 2006 Geplaatst: 2 november 2006 als ik jou was zou ik mijn tel nummer hier even weghalen, er wonen rare mensen op deze wereld. Waarom zou je nog newcamd gebruiken, er zijn veel betere emu's zoals evocamd of CCcam Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Gast Geplaatst: 2 november 2006 Geplaatst: 2 november 2006 allez, bedankt voor je snelle reactie telef nr zal ik weghalen, ja newcamd is er toen opgezet, ik ben zelf een leek en super onhandig met t instaleren enz. gr, jacob
Gast Geplaatst: 2 november 2006 Geplaatst: 2 november 2006 Als jij een netwerk kabel vanaf je router de reciever inbrengt (mits je een router hebt) kan je via de blauwe toets via download hem opnieuw inbrengen.
Gast Geplaatst: 2 november 2006 Geplaatst: 2 november 2006 ronald, Bedankt voor je reactie, maar ik zoek echt iemand in de buurt die dit kan uitvoeren, ik ga zelf steeds de fout in, ik kom er zelf echt niet uit. gr, Jacob
Gast Geplaatst: 2 november 2006 Geplaatst: 2 november 2006 Mischien dat je dan die vraag beter kan stellen met de plaats waar je woont dan kan iemand bij jou in de buurt reageren. Gr Ronald Sorrie keek er even overheen hi
Gast Geplaatst: 2 november 2006 Geplaatst: 2 november 2006 Ronald, De plaats is Elburg, heb ik er bij vermeld. gr, Jacob
Gast Geplaatst: 2 november 2006 Geplaatst: 2 november 2006 Ja ok kan gebeuren, maar goed bedoeld. gr, jacob
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen