Gast Geplaatst: 3 november 2006 Geplaatst: 3 november 2006 Hallo, Wie kan mij AUB uit de nood helpen. Ik heb kortgeleden de qtek 8500 gekocht en probeer tt5 mobile te installeren tot daartoe werkt het, alleen als ik het opstart krijg ik een slecht beeld (is net dat de beeld beschadigd is), heb ergens gelezen de upgrade naar 5.21 uit te voeren maar dit wilt niet communiceren met mijn toestel. Kan iemand AUB eruit helpen. Alvast bedankt. Darko
DINGES Geplaatst: 9 november 2006 Geplaatst: 9 november 2006 ALS EERST DE OUDE VERSIE VERWIJDEREN DAN DE NIEUWE OP ZETTEN
Gast Geplaatst: 13 november 2006 Geplaatst: 13 november 2006 Heb het uitgevoerd, krijg ik nieuw probleem. Benelux map vraagt activeringscode.
exciter Geplaatst: 13 november 2006 Geplaatst: 13 november 2006 nou, die heb je toch? Of is het een illegale versie? TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen