satmad Geplaatst: 3 november 2006 Geplaatst: 3 november 2006 Ik ben van plan om een Humax 5400z te kopen. Echter ik hoor geregeld om dit forum dat er problemen zijn met de voeding. Is nu het wel verstandig om dit apparaat te kopen?
Alventali Geplaatst: 3 november 2006 Geplaatst: 3 november 2006 Ja hoor. Heb er al jaren 1 naar volle tevredenheid. En zo ook andere mensen binnen de familie. En mocht de voeding het begeven er staat hier in het forum genoeg hoe en welke componenten vervangen moeten worden. En dat is amper werk ( +/- 15 min )en de kosten zijn minder dan 10 Euro Ps zie bijlage voor de te vervangen componenten. 1254431-HumaxVoeding.doc Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
El_Bandito Geplaatst: 3 november 2006 Geplaatst: 3 november 2006 Zal niet meevallen een nieuwe Humax5400 te kopen. Ze zijn in Nederland niet meer te verkrijgen, dus je zult in Duitsland je heil moeten zoeken. Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
guykers Geplaatst: 3 november 2006 Geplaatst: 3 november 2006 @ satmad Allereerst welkom op dit board. Een humax 5400 is geen slechte investering. vanaf de Z versie, bevat deze al een gemodificeerde (aangepaste) voeding. De oudere kunnen problemen krijgen, voor minder dan 40€ kun je een nieuwe voeding kopen. Heb je zelf wel eens 1 keer een soldeerbout vastgehad, kun je de reparatie zelf doen. Mits hij defekt gaat natuurlijk. (mischien is hij al eens gerepareerd) veel plezier met jouw aankoop nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast Geplaatst: 4 november 2006 Geplaatst: 4 november 2006 Ik heb er 4 en de voedingen zijn nog nooit uitgevallen. Dan zijn er mensen die lopen te klungelen met ventilators..ik zie me al..dat gerotzooi..heb er geen tijd voor.
kaelem Geplaatst: 4 november 2006 Geplaatst: 4 november 2006 1 advies,gewoon kopen. Als ik nu kijk koop je er 1 hier voor rond de 125-150 euro. Ik betaalde er 1000 gulden voor. Gewoon doen,heb je direct een leuke hobby doos. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen