Ga naar inhoud


canal+ maar geen commerciële zenders


Gast benjamin

Aanbevolen berichten

ik heb mij gisteren aangemeld voor het basis pakket vandaag deze email van canal+ gehad Geachte heer, mevrouw,

 

 

Hartelijk dank voor uw aanmelding bij CanalDigitaal. Het abonnement op het Basis-pakket is vanaf heden geactiveerd. Uw abonneenummer is xxxxxxxx.

 

Een speciale toelichting over de opbouw van uw factuur kunt u nalezen op www.canaldigitaal.nl (onder service bij veel gestelde vragen).

 

Hier vindt u tevens informatie over ons zenderaanbod, hoe u 24 uur per dag uw smartcard kan (her)activeren in het geval uw beeld is weggevallen en de antwoorden op veel gestelde vragen.

 

 

 

Kanalen instellen

Om de nieuwe zenders te kunnen ontvangen is het vaak noodzakelijk om de kanalen opnieuw in te lezen. Om de nieuwe zenderlijst in te laden toetst u op de afstandsbediening <MENU>. Kies vervolgens twee keer optie 5 (=<KANALEN INSTALLEREN>) en hierna drie keer <OK>. Na enige tijd zal de ontvanger de nieuwe kanalen ingelezen hebben.

Let op: Komen de stappen niet overeen met het menuscherm van uw tv of ervaart uw andere problemen met de instelling, raadpleeg dan de handleiding van uw ontvanger of ga naar uw dealer.

 

Wij wensen u veel digitaal kijkplezier!

 

 

 

Met vriendelijke groet,

Klantenservice CanalDigitaal

 

www.canaldigitaal.nl

 

ik zag dat mijn kaart nog op 30 nov stond heb een heractivatie gedaan snel mijn kaart in mijn strong gedaan en een update gehad binnen 5 min naar 31 dec

opnieuw mijn zenders laten zoeken in mijn strong dreambox en mijn philips maar nog steeds geen commerciele zenders.

wie kan mij nog raad geven

Link naar reactie
Delen op andere sites


komen je kanlen wel voor in je kanalen lijst ,en zijn ze dan zwart ?

dan ligt het aan je activatie ,de update heb je wel gehad dus zou je kaart moeten werken ,maar hebben ze mischien het verkeerde aangezet .

Als ze ook niet in je kanalen lijst staan ,kan het zijn dat hij ze niet meer wil opslaan omdat de ontvanger vol is of je hebt niet de goede freqnties ingevoerd kijk bij king of sat voor de freqntie.

Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerd
Dreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd
2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm

Arriva 102 mini voor onderweg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...