Ga naar inhoud

Na het eindelijk functioneren van Twinhan zoek ik goede software, waar?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nu ik mijn Twinhan dan eindelijk aan de praat heb ben ik op zoek naar een goed software programma dat zoveel mogelijk functies heeft!!

In pricipe wil ik in de woonkamer gebruik gaan maken van een mediacenter met hierin mijn twinhan kaart. Ik heb inmiddles al een aantal software pakketten bekeken maar bij allemaal is het zappen erg lastig (en over de zaptijd zullen we het maar niet hebben!)

Wie heeft goede ervaringen met software dat als vervanger kan dienen van de "normale" ontvanger! Eigenlijk wil ik de muis en toetsenbord niet gebruiken, alleen de afstandsbediening dus!

hoor graag jullie reactie's / bevindingen!!

LET OP: mijn vriendin moet er ook tv mee kunnen kijken!!!!

Geplaatst:

Ik had MCE 2005 ivm de driver org. microsoft afstandsbediening, en als software beviel MyTheatre het beste.

Nu alleen MCE ivm de uitgekomen drivers Floppydtv.

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:

ik zoek ook zo'n programma. De genen die ik heb geprobeert werken alleen goed met toetsenbord en muis, jammer. vooral epg, zenderoverzicht dat soort dingen vind ik nergens die met de afstandsbediening te besturen zijn. Belangrijk is trouwens ook dat de softcam ondersteunt wordt.

Geplaatst:

Ik heb de indruk dat ProgDVB toch de beste resultaten geeft, ook al is de outlay iets minder mooi! (Of anders AltDVB) MyTheater vind ik erg traag.

Is mijn voorkeur en ligt misschien ook aan mijn configuratie.

MVG.

Grtz. satwan

Geplaatst:

Maar waarschijnlijk kan je met deze programma's nog niet echt lekker zappen of wel?

Ben inmiddels windows mce opnieuw aan het installeren en wil niet weer tig programma's installeren om te kijken wat ze allemaal kunnen! dit natuurlijk om zoveel mogelijk vervuiling van het systeem te voorkomen!

hoop dat ik op korte termijn gewoon alleen WINMce kan gebruiken!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen