Woaghalz Geplaatst: 3 november 2006 Geplaatst: 3 november 2006 Hallo Ik heb hier een nokia 9304s staan van een kennis en die kon er geen spanning meer op krijgen, nu ben ik aan het meten gewqeest en volgens mij is de voedig dus stuk. De kabel is goed net als de zekering maar steek ik de stekker er in en zet de ontvanger aan dan komt er geen spanning op de plaat, het vreemde is dat waneer de stekker er inzit en ik meet op de zekering dat daar totaal geen spanning naar toegaat. Wie weet wat dit zou kunne zijn. groeten woaghalz Langzaam begin ik het te snappen
metropar Geplaatst: 4 november 2006 Geplaatst: 4 november 2006 hoe meet je op de zekering ?? want daar staat wissel spanning op ! en geen gelijk spannig zoals in de rest van de voeding op de site van rebel staat de voeding(zelfde als van strong 8000) met alle spannigen er bij om te meten gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
Woaghalz Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Geplaatst: 4 november 2006 Topic kan dicht. Heb het schema beken van rebel en gemeten maar niks geen spanning, heb toen aan de connector waar de 240 v kabel ingaat wit getikt en gedraaid en toen was de spanning er weer, dus ik denk een los contact. groeten woaghalz Langzaam begin ik het te snappen
Aanbevolen berichten