Gast Geplaatst: 4 november 2006 Delen Geplaatst: 4 november 2006 hoi, op 02 aug werd ik geflits in zeeland, gisteren ,dus op 03 november kreeg ik daarvan bericht in de brievenbus. in belgie is het naar verluid de plicht u binnen de veertien dagen daarvan op de hoogte te worden gesteld. in nl is waarschijnlijk ook een termijn vastgelegd,want het kan toch niet dat er meer dan twee maanden zijn verlopen vooraleer je hiervan in kennis word gesteld of een link naar een website?? alvast bedankt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D.Quijote Geplaatst: 4 november 2006 Delen Geplaatst: 4 november 2006 kijk een hier, http://www.verkeershandhaving.nl/?s=66&gw=bvom gr.D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 4 november 2006 Delen Geplaatst: 4 november 2006 Nou dat wordt dus lappen........ Resultaat: als de beschikking later dan 4 maanden na de pleegdatum op de mat valt (8 maanden bij huurauto’s) en er geen sprake is van bijzondere omstandigheden, dan zal de Officier van Justitie het beroep waarschijnlijk gegrond verklaren en hoeft u de sanctie niet te betalen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 4 november 2006 Delen Geplaatst: 4 november 2006 Maar ik vermoed dat woonachtig zijn in het buitenland als een bijzondere omstandigheid wordt beschouwd omdat het dan langer duurt om de titularis van het kentekenbewijs op te sporen. Greets. PS Het is trouwens in alle geval "lappen", want zelfs de termijn van 4 maanden is niet eens overschreden. (zag ik nu pas) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojo Geplaatst: 5 november 2006 Delen Geplaatst: 5 november 2006 Citaat: op 02 aug werd ik geflits in zeeland, Laat mij raden: De A58 voor de afslag naar antwerpen (A4) bij parkeerplaats "Het Rak". You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 6 november 2006 Delen Geplaatst: 6 november 2006 Citaat: Maar ik vermoed dat woonachtig zijn in het buitenland als een bijzondere omstandigheid wordt beschouwd omdat het dan langer duurt om de titularis van het kentekenbewijs op te sporen. Dat hangt geloof ik ook af van de afspraken tussen de betreffende landen. Ben trouwens gisteravond weer op de foto gezet. Ging allemaal zo snel dat ik geeneens kon lachen. Teller wees 110 aan waar men 100 mag. Ben benieuwd wat deze foto gaat kosten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
geth Geplaatst: 6 november 2006 Delen Geplaatst: 6 november 2006 Hier,bij Papendrecht, 89 geklokt voor 86 een bekeuring gekregen € 21 valt mee geth Alles van waarde is weerloos Topfield 5000ci, Visiosat G4,3x smart,1x alps lnb,Matrix Reborn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen