Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Omdat Olisat weer eens denkt geinig te doen sinds een week of twee onder het motief de uitzendingen totaal te staken vanwege z.g. groot aantal piraatkaarten in het circuit. Waarvan wij allen weten dat het niet waar is (Irdeto2), voelde ik mij als legaal abo-bezitter weer genoodzaakt een kattebelletje naar Bogotá te sturen.

Italianen die denken dat ze colombianen kunnen rippen.

Volgens mij hebben ze nooit naar Miami Vice gekeken.

Als er gedeald word moeten de kilos wel kloppen.

Dat gaat er bij Olisat kennelijk niet in.

Greetz,

Rudolf ("Crocket")

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Geplaatst:

Heb je de berichten van NBS gelezen? Zie satplaza/satellitemagazine (ook het forum) en zie ook het topic hier bij Betaal-TV over TV Chili van de buis.!

Ze schijnen vanavond naar eigen zeggen weer te gaan uitzenden; we zullen zien... ?

Geplaatst:

Kennelijk leuke straatwandeling in Genova gehad gisteren I presume?

Ik betwijfel het omdat volgens mij iemand haastig de stad verlaten heeft of heel snel geteld heeft als jij gelijk hebt.

Don't try to rip a colombian................, loopt meestal slecht af.

Wat moet ik met de NBS? Hebben die ook relaties?

Gehoord dat iemand gisteren erg snel beeld op zijn TV wilde hebben. Stond bijna op ploffen. En dan pakken ze daar ook nog de telefoon niet op. Zal wel niet de enige zijn. Zitten allemaal met die vrouwen die mujeres en linea willen kijken en de rest. Verstoort de zaken thuis erg veel.

Hoop dat hij geen kaartje van Olisat bij jou gehaald heeft...:)

Tip van mij: Verkoop geen Olisat of russische kaartjes.

Die klanten komen terug als ze geen beeld hebben. En dan moet er snel beeld komen. Kun je of snel de wok op een andere sat zetten met wel beeld of maken dat je weg komt. Want aan niet functionerende smartcards doe je dan effe ook meteen niets. Die mensen betalen abo's cash op de counter en willen dus de waren. Niks 5 eurootje bijtanken.

Gelukkig zit ik niet in de bizz. Maar ken iemand die al klappertande van wat russen die terugkwamen. Gelukkig zat zelfde signaal FTA paar graden ernaast.

Rudolf

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.