SalimRMAF Geplaatst: 4 november 2006 Geplaatst: 4 november 2006 Hallo, Op verscheidene internetsites, staat dat Al Jazeera International, de nieuwe "CNN" in het Engels te ontvangen is op: Hotbird 13 11.034 27.500 3/4 Ik heb alles gesearched op mijn digitale Schotel, maar ik kan echt niets ontvangen. De zender is nog een Promo-zender, maar volgens mij zijn er al mensen die hem ontvangen hebben. Heeft iemand de zender? en wat is zijn frequentie dan? BVD Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
cookie monster Geplaatst: 4 november 2006 Geplaatst: 4 november 2006 http://www.lyngsat-address.com/ab/Al-Jazeera-Int.html C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Gast Geplaatst: 5 november 2006 Geplaatst: 5 november 2006 Citaat: Hallo, Op verscheidene internetsites, staat dat Al Jazeera International, de nieuwe "CNN" in het Engels te ontvangen is op: Hotbird 13 11.034 27.500 3/4 Ik heb alles gesearched op mijn digitale Schotel, maar ik kan echt niets ontvangen. De zender is nog een Promo-zender, maar volgens mij zijn er al mensen die hem ontvangen hebben. Heeft iemand de zender? en wat is zijn frequentie dan? BVD Bij mij komt hij gewoon binnen op Hotbird..... Groet, JJK
matjas Geplaatst: 5 november 2006 Geplaatst: 5 november 2006 Ja hij is er wel. Transpondergegevens in mijn Topfield: Frequency: 11034 Mhz Symbolate: 27500 KS/s Polarity: Vertical TP Stream ID: 12600 Overigens zijn er nog geen echte uitzendingen. Alleen proef met promo flimpjes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen